6

projek menjahit..



hehhe..selesai sudah tudung pertama..adehlaa..pening+ngantuk=letih maklumlah x biasa menjahit..hehe..amik cth dr tudung zahra.:)
kain tudung jersey'-black
awning- thai silk maroon.

6 yg comments:

Aiza Parman said...

cantiknya ma bertudung..kak nis jeles...

luv_ma said...

ala..tu x serius lah kak..hehe
muka without makeup.'huhu

ammioneplusone said...

wah Ma..pandainya menjahit. Dulu Mi pun suka menjahit..jahit langsir, la ni tak der dah!

Syikin said...

cantiknya ma bertudung. walaupun tak make up...nampak natural beauty gitew...ingat kembara lagik tak? yang tahun lepas pesan kasut/capal raya sejibik cam aqeel punya tu...ni la org nya..

brotherSKL said...

hai ada kah aku mengenali dirinmu..:-?

Puteri Insan said...

Salam...saya ingin meminta pertolongan atas pihak cik untuk menjadi pembekal tudung...saya diberi tugas projek akhir untuk menjual tudung...jadi saya sedang mencari sesiapa yang boleh membantu saya untuk menjadi pembekal tudung...jasa anda akan dikenang...terima kasih...

Related Posts with Thumbnails
Back to Top