3

aQeel





pix aqel tgh kusyuk main.dia suka sngt susun geng2 thomas tu. ma pasan dr kecik dia mmg suka susun sumthings..'kalau makan KACANG..kacang tu disusun nya luruus je..:)agaknya tu sebab dia suka main train kut sbb train ni kan bersambung sambung.layaaannn~

3 yg comments:

dianaibrahimali said...

MA....bgslah kalau aqeel mc tuh...nant samapi besar pun dia akan bw habit baik mcm tuh...bkn mcm anakku....suka sepah2....sama mcm dida dia....tension wooo....

-iLLa- said...

ma,nk tanya r.mana ma bli sarung tilam n bantal thomas tuhh??ekekee

luv_ma said...

DIANA
ala..kat thomas dia je baik.org lain x boleh usik thomas geng dia.huh..aqel ni tantrum bahaya.:(

ILLA..ha suka lah tu ya..hehe hartue ME yg tolong belikan.sat tanye me k.

Related Posts with Thumbnails
Back to Top