14

kesah pohkong contest




first of all..big thanx kengkawan yg doakan ma menang..terharunyaa..:)

tp hakikatnya ma X MENANG ! baru berkesempatan updates n bgtau ni'..

ahad tu dia pilih top 6..then jajes choose pemenangnya..n semuanya AMOI..yg sexci2 gtu:-p

mesti lah amoi menang kn..name pun kodai mas pohkong..lainlah HABIB :-p ( nk sedapkan hati )

sekitar majlisnya..

ala2 indoor party gtu..sambil tgok model pergayakn koleksi TRANZ n anggun ORKED pohkong'

finalis



top 6



pemenangnya... taraaa~



yg di undang dpt door gift..canteek! nanti ma snap pix ape kah mendanya:-p



ni pulak antara pix ma yg di fotoshoot..



akhir kata..ma suka n happy sngt join contest ni..boleh bilang berape kerat je org melayu yg ade.
apepun tq all..emmuah!







14 yg comments:

ammi said...

Tahniah Ma..walau tak menang tapi Ma memang cantik dalam gambar tu.Memang dah agak..yang akan menang kaum depa jer..

Maharani said...

cantek la gambar ma tu! lepas ni bole gantung yer... tak cantek pun yg menang tu.

Shida said...

it's ok ma..lain kali bleh try lagi kan..apa2 pun,ma ttp cantekkk...

gee ryder said...

takpela ma, dah penganjurnye 'ca'..konpem la dia pilih 'ca' gak..wpun buruk mata sepet..

ma try join emas sri pinang..mungkin ble menang haha

irenedahayu said...

ala ma.. sayangnya.. ayu tengok ado je amoi tak santek menang... tapi ma santek taw.. sweet...

Emilia said...

ma, kite tau nape ma tak menang, sebab muka ma lagi cantik dari barang kemas tu... so jajes takut kecantikan ma over shadow barang kemas dia :D

hakikatnya ma mmg cantik :)

eynda said...

Macam setuju dgn cakap emilia hehe...Ma lagi cantik dari brg kemas tu....akak tengok amoi2 tu tanpa mekap biasa je...dah mekap pun, barang kemas lagi nampak bersinar hehe....apa-apa pun tahniah .

zealvia said...

amoi..mcm sweet 17 lah...canteksss takper ma tak menang takper janji voguesssssssssssss!!!!!!!!!!

d.a.m.i.q.u.l.a said...

harus diorang yg menang kan?ampeh!padahal sume muke tak cun pun.lagipun org c pakai ke emas kuning mcm kite neh?

POSH76 said...

amoiii tu tak santek...u lagi santekler...buter ker apa judges tu..

rambut santeklaa..sumer pun santek..

ma patut masuk HABIB jewel nyer...gerenti menang...

m@ said...

hehehe...sakit rahang ma sengih sorang2..
apepun tq ya:) emmuah!
penangan semangat kawan ni terhibur hati'.
kalau dh dimakeup mmg terus jd cantek'
kalau tgok real ma biasa2 je.jerawat penuh kat dahi:-p

shabiela said...

ma, ader talent jd model.. cantik sgt.. tp amoi2 tu x lawo mana pun.. slalunya dia amik kaum dia jer..

m@ said...

sabor jelah sha:-p

iNa said...

amoi tue pon bukannye cun sgt...tp mybe sbb die amoi kan...tue yg menang..huhuhu...

Related Posts with Thumbnails
Back to Top