8

brokoli pulak..



ikut program detox..semlm n today kne mkn sayur2..esok kne mkn ikan2...

jd la brokoli masak air..:) ma letak sikit sos tiram.

kalau masak paprik pun best tp terlupe nk amik daun limau perut plus kacang panjang x dok..tomato x dok..rasa mcm x cukup je bahan..:-p

ratah begitu sajer..boboy suka carrot yg lelain dia x mkn pun.

simple n berkhasiat kn?



baru lepas santap..sat2 lg minum juvanex..x tahann...rasanya..%63#@)*!



8 yg comments:

eynda said...

Kagum la dgn Ma...disiplin ;-)

MAKCIK REHAN said...

sedap nampak sayur tu ma.... bubuh sos tiram tu takd la nampak pucat sgt kan sup tu. selera sikit nk santap. boleh copy paste nnt ni [konon2 nk diet, chaittt!]

shabiela said...

ma, betul2 disiplin.. sha pon kagum.. harap sha pon leh ikut jejak ma.. :)

m@ said...

kakeynda.. x de nya kagum..x disiplin pun..patutnya bf lg dh kne amik ni dh ptg baru ma minum..:-p

akkrehah,
boleh sonang je nk buatnya..hehe
boleh punye diet tu.go..!ewaah

sha,
x disiplin sngt lah.:-p
sha pun boleh tu..ma ni duk kat umh nmpk makanan je..kalau keje ralit sikit nk kunyah2.

iNa said...

go ma....chaiyok2...

gee ryder said...

ari² mkn tu pun ok ma...nmpk sedap jer tu..tp udang tu patut kena buang tu ..hi colestrol tu heheh

Ayu said...

nmpk sedap lak sayur2 tu bila dimasak,ma..teruskan usaha ma..

irenedahayu said...

nampak sedap la ma.... ayu ada award tuk ma.. sila ke blog ayu ya..

Related Posts with Thumbnails
Back to Top