20

sy dan kasut..


bukan sy je..ramai lg rasanya yg same peel kn.:)

pergi cuci mata kat mall,tgok kasut itz my terapi minda. :-p
x dapat beli..dapat test pun jdlah ( ayat sedapkan hati )

dulu masa zmn kecik2 suka tengok cikgu kat sekolah..pakai bag merah kasut pun merah..pakai beg biru..kasut pun biru..dr kecik dh pandai berangan ma ni'..

sempatlah merasa mengajar jd GSTT dlu,2 thn.
wah ~ time tu kalau membeli kasut ni x hengat..hehe..bkn nya yg branded pun..janji dpt matching dgn baju,matching dgn bag..sonook!

nak pulak dh ada duit sendiri boleh lah membeli sakan.:-P

zmn ank dara dulu, suka pakai boot timber..boot dr martin..kasut jack purcell..grunge lah kunun.he..

lelame berubah ke heels.. 3-4 " tu lah yg menjadi fav,

lepas kawin n quit kerja..dh kurang membeli..makin berkurangan..

bila dh ade ank pun mcm susah je nk pakai kasut runcing2..nk kejar dia lg,nk dukung lg..ade yg terpele'ok kang.:-P

sekarang suka pakai wedges.:) mudah nak "lenjan"

panjang lg kesah kasut,tp ni sekadar cerita je..nk berkongsi minat sy suatu ketika dahulu..ewaahh!

kasut2 yg lame , dh selamat di jual pun. ade la 2-3 ketul yg syg,mcm kasut hantaran semua tu masih tersimpan elok kat kg.

..........................................

layanz picx.

kasut selama 3 thn sy menetap di PENANG..,



kebetulan ahd yg lepas kemas kn robok kasut..baru perasan kasut ma hilang seketul..emm..my bestfwen mesti boleh agak kasut yg mana.. :( dunno kemana perginya..dlm kereta x dok..kat kg pun x dok..
clarks...grghhh

(",)






20 yg comments:

zealvia said...

ma...byknyer kasut....meh sedekah kat zea sepasang!..ekekekek

sweets said...

bnyk kasut ma...
sape yg kenan kat kasut ma, sampai ada yg hilang tu...

Lady of Leisure said...

mak aiiiiiiiiii ma banyaknya kasut ma!

m@ said...

zea,

mcm x bnyk je..
berape saiz mu..kalau saiz 5 boleh je..:)

kaksweet
ma rasa x bnykla..:-p
itulah spae yg nk amik kasut ma ni.heran betul.

lady..
x bnyk...uwaaaa tu kumpul selama 3 thn.

ira_kecik said...

banyak nyer kasut ma...cantik2 plak tu....

Shida said...

byknye kasut ma..btl tu ira,cntk2 kan..hehe..sama la dgn shida ma,skrg dh takleh pakai heel2,susah nk kejo anak2..huhuhu..

Adekniza said...

Kasut clarks yg hubby ma beli tu eh??
Sowi duk sibuk tumpang baca blog ma.... :D

m@ said...

ira..tq :) simple2 je.

shida,
kan..susah nk kejar ank la ni..p2 ma dh debabs lah bdn x dpt menampung kasut runcing2 ni hehehe

hai adekniza,
salam kenal..:)

bkn clarks yg baru beli..yg lame tp design nya mcm kasut tu la.
dlu ma selalu pakai:)
dh lame x sedar hilang ntah kemane.

Ayu said...

cntik2 koleksi kasut ma...jeles2

sesemutku said...

mak aiii bnyknyaaaa...1:10 ngn kasut mut...ekekeke

Emilia said...

wah bestnye...tapi kalau bnyak sangat pening nak pilih mana satu nak pakai kan? itu lah problem i kalau dah kelam kabut nak pegi keje pagi2 :)

ma, wedges clark yang biru tu sama lah..kite pun ada :)

shabiela said...

ma, leh bukak kedai kasut.. he he.. comey2 jer kasut.. leh lak ilang? ms bila la org amik tu..

sisdee said...

sukenya tgk kasut dia...huhuhu..besnya...!!!

salam kenal...:D

m@ said...

tq ayu...;) x mau jelesla..x seberape je tu.;)

mut..opsss hehehe

emilia,.
aha bile nak keluar jenuh nk carik mane satu nk pakai'.:)
biasanya yg mudah lenjan lah ma capai dlu.
mmg bnyk yg x pakai dah tu.
sama ya..? kasut tu dlu,aqeel pernh buang sebelah kat hentian rnr,
ma beli semula sbb kenan sngt.;)

sha,belum boleh lg tu..:-p
itulah mmg sape yg nak amik,ma duk kat umh je ni ha'..ma letak kat mane pun x ingt.kat kg dh sure x dok.

salam kenal dr ma juga sis dee ;)tq

Topsy-Turvy Mum said...

macam kedai kasutt :))

Ella said...

ma..dah leh bukak kedai ni.
byk sungguh kasut ma.

i nya kasut dlm 10 psg je..
tu pun tak terpakai..

ni lglah..tgh preggy, semua kasut heel pencen sekejap.

kene pakai flat je...

iNa said...

ma...
x jumpe ke kasut tu??huhu..sygnye..
kasut mahal........

honeylanz said...

banyak nye koleksi. cun2 lak tuh ;)

adex-aieda said...

byknyer koleksi kasut...
adex sejak ada si kembar tuh...
beli 1 kasut...sampai lunyai...
baru beli lain...itulah kasut keje...kasut jalan..semualah..
kasut2 lain semua dok dlm kotak dah..xder masa nk melaram lagik...ngan heelss..huhuhu

eynda said...

Fuiyooo....banyaknyer kasut...akak ada 5 pasang je kalau tak silap....tapi yg pakainyer satu je selalu...kasut BATA kekeke...

Related Posts with Thumbnails
Back to Top