6

thomas table for aqeel..

hai...

orang lain sebuk buat persiapan raya..mamy aqeel sebuk membeli menda lain :)

actually persiapan raya dh lame pun settles..lgpun tahun ni ala kadar je..bnyk membeli tuk preparation bby kenit bakal keluar nanti.:)

tuk rumah sendiri x de ape yg nk di tambah or dibeli baru..cume tuk rumah kg, langsir harus ditukaar.. pakainya setahun sekali p2 lenjan time raya je nukor ler..:-p

cerita port lepak aqeel..

bebaru ni surfing2 terjumpe table thomas..waah...mamy aqel yg xcited..aqel? terjerit2 lah sambil clapping.,yehaaa
~ sbb ini budak sudah addicted dgn thomas.

sngtlah berat sbb wooden..pos pun by KTM.




port study aqeel la ni..mudah-mudahan bile ade thomas table aqel suka writing n drawing:)



ni pulak port lame dia..opssss......x senonoh lah mamy ni snap pic aqeel tgh naked!!grghhh..


lg 1 yg duk tunggu2 udah seminggu lebih masih pending...sbb flynya dr UK.

VTECH- VSMILE

b4 ni ade letak gambar kn aqeel duk ralit main games ni kat mall..
tp mamy x sanggup nk belikn sbb mahaaii..:(
body nya aje dh nk rm400..seketul games nya rm99...cmne tu?
siblah aunty diana bg link..

lepas di runding, jdlah ma belikn tuk aqeel...wlwpun USED...tp VGC.

pakej termsuk free 3 games total rm250:)
siblah games ni sngt bagus sbb learning2...:)
jumpe lg next n3.:)
(",)




6 yg comments:

Syikin said...

bestnya aqeel dapat mama yang begitu prihatin..tgk bilik aqeel pon dah terpesona.. rajin betul ma ni..:)

makcikrehan said...

cantik meja ni ma... syok nya jadi aqeel..heheheh

Azmiezas said...

Ma..beli kat ne n brape ye..nmpak sangat menarik..Hariez pun suker main Thomas ni..

dianaibrahimali said...

cantik sgt rupanya meja study aqeel ni..pttlah mama nya pun clapping sekali... hehehe.... puas hati la kalau gini... moga aqeel semakin rajin study... dah register blm skul utk next year??

sweets said...

cantek meja ni....dh mmg feveret dia kn...he...

Imma said...

Eeee...cute laa study table tuu..mana beli Ma..?

Nak beli jugk la satu untuk Boboy bila pindah nanti..letak dalam bilik dia..hhi..

BTW..tak panas kaa tidoq dalam camping tent tu.. hihihiii

Related Posts with Thumbnails
Back to Top