8

aqeel demam

ntah kenapa pg td bdn aqeel tetiba je panas.,ma sukat suhunya 38.2.:( rasa berapi.panik ma.
sib la dlm icebox ade ubt msuk lam montotnya.tertdo lah dia.
bgun minum susu,jamah mkn sikit then tdo balik..smpei lah ptg'

td bawaklah p jumpe paed.
paed sukat suhu nya 39.1..uwaa...memandang kn dia aktif,x muntah..selsema-batuk pun tak..jdnya x kne tahan wad.masuk ubat montot lg.tiap kali dtg clinic ni mesti dia x nak balik,
sbbnya..



ha..ade kolam..ade playland..hehe..dia main2 kat stu elok jugak keluar peluh.

then..kami singgah giant beli brg mamam.boleh pulak terjumpe rugs thomas..ade satu je pulak tu.susah nk jumpe carpet thomas.:(..kut kengkawan lain pernah jumpe,plzzzzz habaq kat ma ya'
ma pernah tgok dlm magazine thomas carpet ni cute sngt:)


to aqeel,mama harap esok or lusa sembuhlah nak,aqeel kn strong boy:)

8 yg comments:

iNa said...

cian abg Aqeel demam ya...
cpt sembuh ya... :)

eynda said...

Moga boboy cepat sembuh... dulu2 adam pun macam aqeel....pegi klinik ada playground...doktor sampai cakap sakit ke tak sakit ni hehe....

Ella said...

semoga aqeel cepat sihat okies...
kalau anak sakit ni, mak nye mmg risau sesangat ....

-iLLa- said...

uishh ad aplk kt giant rugs tuh eh ma..

M@ said...

thanx all..:)

kakeynda' hehe
tula yg boboy ni x sabar2 nk sudah kn doc cek tu sbb kepala dia duk ingt nk main je.

ella,
today dia dh kebah skit.

illa..
aha..ade..susah nk jumpe.ni pn ade satu je.

sweets_mama said...

sian aqeel...panas kot br dr kg..
carpet thomas tu kecik ke ma?

gee ryder said...

smoga aqeel cpt sembuh
cute gak rugs thomas tu

M@ said...

kaksweet..mmg panaz econ pn x rasa tau masa ondaway tu.
yg am beli ni kecik je..
kalau carpet yg ma tgok dlm magazien tubesar kak.:)

thanx gee..
:)cute kn..ape benda yg berkaitan dgn thomas i likkkeeee hehehe

Related Posts with Thumbnails
Back to Top