2

tag marah dr sis liana

rajin pulak nk buat tag ni..bnyk lagi hutang tag yg ma belum langsaikan.:-p

1- apakah yg anda lakukan jika anda marah

~ kalau dh x tahap tahap super mega maxima..ma baling or campak brg yg ade kat sekeliling huhu..

2- kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah?

~ ha..boleh sesangat..nak pulak kejutan merapu..

3- lama tak anda marah?

~ ikut masa jugaklah..wlwpun org kate jng diingat menda yg lepas..tp amarah dlm hati ni masih terasa kan..bak kata kakliana..marah lelame pn buat ape..x de pekdahnya..he..

4- apa yang anda buat untuk hilangkan marah?

~ buat bodo je..sebukkn diri..mengemas mcm nothing happen..sambil mulut terkumat kamit membebel sendiri..hehe..tdo pun ya gak'..or ngadu kat mybest fwens or my mom..

5- selalu tak anda buat org marah ?

~ kalau sengaja tu x kut..kut tak sengaja,,org terasa hati sgn kita dunnolah kan..nobody perfect!

6- kerap tak anda marah ?

~ x kerap sangat..ikut mood..

7- siapa yang anda nak taq?kalau dieorg tak buat, anda marah tak?

~ x marah lah..buatlah kalau ade free time k..

- lady
- dami
- emilia
- sheeda
- sis posh
- sweets mama


2 yg comments:

Lady of Leisure said...

hehe.. tag pasal marah di bulan puasa..
:)

POSH76 said...

amik ko kena lagi tag...u yg kedua bg...hehe...anyway layan jerlah Tq...kena buat biler marah..sbb bulan poser i tak baper nak marah...hehe

Related Posts with Thumbnails
Back to Top