8

ambut mawi..

boboy dh rupe askar la..

wannya ckp rupe ambut mawi..mawi pun mawilah..serabut dh tgok ambut boboy x sama panjang..b4 ni main gunting sendiri je.
atleast kemas sikit n lepas ni tumbuh sekata. :)

b4 tu berendam dlu kasik mood nya ok..



pinjam atok punye machine.



x nak duk diam..kalau bawak p saloon ni lg haruu



kan dh nipis..:)



kebetulan rabu yg lepas hby masih cuti,ondaway balik penang..kami singgah lah ke ikea,membeli sikit..

baru sebut2 ambut mawi.. kan dh jumpe binik nya..:-p



ma yg dh macam dayang senandung legam! hehe...

(",)

8 yg comments:

alamaktuan / meabadi said...

maaa..kolam plastik x payah tiup tu mcm shazzy nye...tp dah pecah2...tampal soletape..kekke

ma...twin tu putihnya maaaaaa..seram tgk.....

mu hitam manis tu.........mana ade mcm dayang senandungggg.kkkekeke

m@ said...

ha sensitif kan me kolam ni..

dioerg bukan saje putih tp gomak..:-p

hitam ada manisnya ya ekekke..tp serius malu sungguh duk sebelah ain tu':(

liana said...

ma kena sunburnkan.. biasalah tu nanti cerah balik..

tp twin yg sebelah tu putihhnyaa cam momok wakakaka

Aqeel tak nangis potong rambut..
Aqil yg ni nangis.. apa daaa benda lain kemain berani time potong rambut nangis eeee

m@ said...

aha kak liana...lebam sunburn jugak tu..:)
mmg putih...bedak dia tebal sngt.

aqeel ni dia x nangis tp jerit2..plz dady..plz dady...hehe
bebudak mmg gtu kak.'tu yg x pernh bawak dia p saloon dpt imagine mesti haru.

iNa said...

artis kan..
make up mesti nk tebal..ekeke...

sweets said...

ma si irfan dh x nk gunting rmbt kat kedai gara2 mesin ni..pertama kali gunting dulu abg tu guna gunting,kali ke 2 g,pkai mesin...nk raya kak g lagi melalak dh dlm kedai,lepas raya pa dia bwk pun sama melalak...huh dh potong sendiri..
kak ckp abg kot dia tkt guna mesin..
malas nk citer kat blog he..pujuk2 pon x nk...

Lady of Leisure said...

wah ma jumpa kikin... hihihi...
camno dia... ok tak?
putih smcm jer ek kikin ngan adik dia nih...

eynda said...

Wahh...syoknya jumpa ekin...

Related Posts with Thumbnails
Back to Top