6

AUTOCITY juru


text msg yg dihantar ME membuatkan ma sesangatlah teruja nk p autocity ni.:)

xcited sbb ade FOS baju bebudak.:-p

selalu je ade iklan warehouse sale,tp x berkesempatan nak p.dengarnya ade leather market juga..mcm2 ade.
memalam mmg happening' tempat ronggeng :-p port makan pun banyak.

lokasinya kalau dr arah ipoh sebelum masuk jambatan penang- exit JURU
dr tepi highway dh nampak sebesar nya autocity ni.:)

tempat yg dituju

OVER-RUN FACTORY OUTLETS.

review -

bukak dr kul 5pm - 12am

rasanya biasa2 je la fos ni'
x bnyk sngt pilihan specially baya boboy..gurl pun mcm tu.
kalau tgok harga ok lah mcm fos kat mall2 tu..rompers gap dlm rm17.90.
ade yg buy 1 free 1.
tuk baby rompers2 mmg bnyk..
GAP- GUESS-TIMBERLAND-OLDNAVY kebanyakkn brand ni.


kawasan sekeliling fos tu pun ade kedai2..kalau jln masuk kedalam,ade big screen leh lepak2 sambil tgok movies.



empunya blog mesti ade kan :-p



sempat lg boboy n ddy main games ni



masa melayan boboy main slide,

ma berkenalan dgn sorang akk melayu ni..anak diapun main sekali.

dia hulurkan kad n invited ma dtg kedai dia yg berhampiran je dgn fos tu'

openingnya 1 dec,

jual ape..?

waduhhh....ori COACH!

website dia - www.thebagz.com

ade % 50-70 lg..:)

nanti kasik report kalau ma p,
dgar2 dia cerita best sesngt sbb katenya org rebut2 membeli..adehlaa..





6 yg comments:

Azmiezas said...

Bila nampak auto-city ni..rasa dah dekat dah nak sampai Alor Setaq..45 minit sampai la..Ee..tak sabar ni nak balik sana..

eynda said...

Autocity ni yg banyak jual kete tu kan...ada kedai nasi kandar kan...owhh ada tempat shopping ekk...tak pernah sampai situ lagi...

POSH76 said...

bila nak p PG nampak tempat ni...rupe2nyer happening gak yer...

ingat ada pameran keta ajer

Maharani said...

tom pun suka p FOS ni. murah kan. tp xtau nak beli apa. pusing punya pusing masih xjumpa benda nak dbeli. tp best la cuci mata.

sesemutku said...

alahai...ni yg rasa nk cuti sebulan meround kat negeri sndr dan kawasan2 sekitarnya...
waduhhhh

m@ said...

kak az,
ha lalu kat nanti boleh singgah..mlm je dia happening.

kakeynda,
betul2..bnyk tempat service kete,ade kedai nasik kandar pelita..ade pat shopping tp x bnyk sngt kak.

poposh.,
ha happening sni memlm..kedai mkn bnyk.jom ke penang!:)

tom.
ha yelah..same dgn ma pusing punya pusing x tau nk beli ape..sudahnya pulang dgn tgn kosong ;-p

mut..kne cuti lelame..balik kg singgah penang sekali..p2 terus ke langkawi hehe

Related Posts with Thumbnails
Back to Top