2

kris dayanti - AKU WANITA BIASA

ASYIK sungguh dibuai-buai lagu aku wanita biasa dr KD ni.. shahdunya.. berulang kali ma tgok video- klip..
tak jemu-jemu mendengarnya'

lirik yg puitis wlwpun ade bait2 yg x paham..,alunan music yg indah..dgn suara gemersik KD..
membuatkan ma nk p membeli single nya.:)

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana


Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana


Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..




dalam album ni ade lagu popular dia..menghitung hari,
mencintaimu..ku tak sanggup.. lagu-lagu fav ma kalau p karoke..:-p


....................................

(",)

2 yg comments:

Lady of Leisure said...

cantiknya KD dalam kulit album baru ni nampak cam anak patung..

m@ said...

cantek kan...;)
dr dlu ma suka tgok dia..muka dia berubah2 lah..tang hidung tu nmpk sngt'

Related Posts with Thumbnails
Back to Top