16

macam2 nk cerita..:-p


as-salam all...
bersiaran dgn amannya..
today dh x bz..
3-4 hari lepas bz ya amat..:)

baru je selesai majlis kahwen sepupu ma..
sedara- adik sepupu pun semua dh balik umah memasing..
sekolah dh nk buka kan:)

cerita bermula dr xmas day..
25 hb
hari nikah cousin..kami di pihak lelaki..ala kadar je..
hantaran 9 berbalas 13 dgn hadiah 14k.
9 hb nanti,pengantin dh nk berangkat ke ireland..sambung study PHD.

26hb rombongan kami ke muar..



malam nya pulak..
uncle murah rezeki dpt bonus 8 bulan gaji..fuhh....syokkan!:-p
dia belanja kami semua mamam..
alhamdulillah'
seronok berkumpul reramai..
tu pun ade yg adik badik mama x dpt balik..

kalau belah alor gajah,

satay kat kedai ni mmg famous..herbs dia terasa n kuah kacang pun sodaappp....
lokasi - restoran kat simpang ampat lepas dr tol:)



keesokkan harinya..

majlis di pihak kami pulak..x de pelamin or sading2 bagai..
simple je..pengantin sampai terus makan :)

tugasan ma..?

siapkan door gift tuk tetamu bersantap...



xtvty malamnya'
uncle lg sorang pulak bermurah hati,
ajk kami semua lepak kat condotel baverly hills afamosa resort..:)
kebetulan dia ade seminar kat sana.

aksi POYO-POya Bergambar...:-p
x bnykpun yg ade dlm camera ma..yg lelain pulak ralit sembang.



cerita semalam....

bergumbira di afamosa water world..



ha....sekali harung n3 ni..:)

selesai sudah.....





(",)


16 yg comments:

Azmiezas said...

Wah..full of activities..akak suka tengok pelaminnya..cantik..n class u..n..

bestnya mandi-manda kat A-famosa..akak blum penah masuk lagi..tgk dari luar pun tak nampak..kikiki..

eynda said...

Meriahnyer :-)

Rinna said...

Amboi serononya Ma bercuti sakan yer.. Best kan mandi2 manda kat AFamosa..tuh :)

Adekniza said...

Ma.. Balkis tu cousin Adek tau...
ternampak Aqeel dgn hubby ma ari tu..cari2 gak ma..tp orang ramai..tak nampak.. :)

sweets said...

meriah...bnyk xtvt..best duk kg cam ni...

superheroes' mom said...

lovely weddings! semua nmpk happy banget. kerusi kt pelamin tu besar betul kn... hehe... sib baik pengantin tak tertidur terus kat situ syok sgt empuk la kot kan... and m@ pulak sgt sweet :))

babyfreaks@ratusiput said...

bila la ratu leh jalan2 makan angin mcm ma ni...jelesnye..

Lady of Leisure said...

wah bestnya aktiviti2 ma.. kenduri kawin.. makan2 sate.. mandi manda...
btw, lady ucapkan slamat pengantin baru pada sepupu ma..
:)

m@ said...

kak az..
duk kt kg ni ade je xtvty keluarga..
kalau x join terasa rugikan.

ha dh lame ma x bermandi manda kat afamosa tu..
ni pun kebetulan uncle ajak.
kak masuk dlm list k..sampai nanti;)

kakeynda..
:)

kakrinna,
seronok...!best manndi manda..
hari senin pun umat manusia ramai.cuti sekolah kn.

m@ said...

adek...waaah..kecik je malaysia ni kan..
sedara dh kita ni.;)

kaksweet'
weekend je..today as usual..ma lepak dgn mama je sembang2.

m@ said...

superheros mum..
aha..sekarang ni mmg musim kerusi pengantin besar2 lah..hehehe

boleh tenggelam pengantinnya.
tq sista:)pujiaan..

ratu....uwaa jnglah jeles..
ma balik kg je..xtvty tu semua sampingan2 je..hehe.

m@ said...

tq lady...
:)

ikiqzana said...

fuyooo.. 8 bulan bonus.. mmg rezeki. bnyk tul xtvt d cuti sek ni. mmg best.

POSH76 said...

fuyoo penuh tul aktiviti dari muar turun ke melaka

santeklah u pakai selendang ayu gitu

murah ati tul ur uncle bess gitukan

Ena said...

Salam kenal & ziarah
;)

Syikin said...

wah .. sungguh murah rezeki... dapat lagik manda..suka suki..jeles arrr..hehehe

Related Posts with Thumbnails
Back to Top